czwartek, 22 maja 2014

Berta?

Mój kopniak?

http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/jak-skutecznie-zabic-w-sobie-grubasa,123738.html

A dlaczego ta Pani? Bo podziwiam jej wytrwałość. Dziś zaczynam od nowa. Zaplanowałam to skutecznie zobaczymy co z tego przyjdzie, po za tym już niedługo Batizado...

A tym czasem...


"Agnieszka Czerwińska ma 33 lata. Jest właścicielką i szefem agencji modelek Nowbody’s  Perfect. Z zawodu  jest fizykoterapeutą. Spróbowała niemal wszystkich diet, które okazały się w jej przypadku nieskuteczne. Sięgnęła również po najbardziej drastyczne sposoby i dwa razy otarła się z tego powodu o śmierć. Dopiero dramatyczny splot wydarzeń w życiu osobistym zmobilizował ją do rozsądku w odchudzaniu. "  

Na pewno przeczytam.

Już dziś zmierzę się z Ewką :P Zobaczymy co z tego wyniknie :)

__________

Edit!

Dochodzi 22, właśnie skończyłam z Ewką... Skalpel wyzwanie zabił mnie co najmniej 5 razy, Mel B którą dotąd ćwiczyłam to przy tym wydaje się pikuś :P A jutro trening Capo! :D :D :D

Oj zapuściłam się i to zdrowo... A może Vader znowu? :P



2 komentarze:

  1. Dasz radę, nie ma rzeczy niemożliwych. Głos, który powtarza w Twojej głowie, że się nie da - KŁAMIE!!!! Pamiętaj o tym, bo on również mnie ściemniał a ja go słuchałam :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka Czerwińska

    OdpowiedzUsuń