poniedziałek, 13 stycznia 2014

Do startu... gotowi!... START!!!




Tak w paru słowach.
Na zdjęciu powyżej to ja.
Od jutra zaczynam fitness i już nic mnie nie powstrzyma. Zaczniemy od wymiarów, które nawiasem mówiąc nie są zbyt ciekawe. Zdjęcia wypadły jeszcze gorzej, ale to już mój ból :P Będzie lepiej prawda? W końcu po coś rozpoczęłam tę drogę, prawda? :)

Zatem wymiary:
Ręka 34 cm
Biust 116 cm
Pod biustem 97 cm
Talia 95 cm
Pas 110 cm 
Biodra 111 cm 
Udo 61,5 cm
Łydka 40 cm
Waga 91,1 kg
Wzrost 180 cm

Cóż... ja pozostawię to bez komentarza, bo za dużo by o tym mówić. Wiem jedno, ostatni wymiar jest nie do ruszenia... ale pozostałe? :)

Za miesiąc ponownie wypiszę moje  "wymiary", cyknę fotkę i zobaczę jak to wyszło. Jak na razie 125 zł "w plecy" jakby to ujął W :P

-----------------------

Ale, ale to nie jedyny sposób na katowanie siebie do wymarzonej sylwetki. W kwietniu ubiegłego roku rozpoczęłam zaczarowaną przygodę z Capoeira :) Od października jestem już prawdziwym członkiem naszej grupy IGC. Dostałam strój i sznur. A w maju zobaczymy co dalej :)

-----------------------

Zatem rozpocznijmy bieg po złoto ;)

4 komentarze: